neljapäev, 8. september 2016

Seitseteist tundi ja 1600 kalorit

Oi kui vähe kaloreid ja oi kui pikad päevad. Tingitult mu kaalu seisma jäämisest olen pidanud juba peaaegu nädal aega sööma päevas ainult 1600kcal. Ei tundu nagu suur vahe, kas 1600 või 1800, aga uskuge mind, see lisa kakssada kalorit- te ei kujuta ette kui väärtuslikud need on. See on lausa nagu üks lisa söögikord. Jaotada 1600 kalorit ära päeva peale, mil ärkad poole seitsmest ja lähed magama umbes poole kaheteistkümnest, see teeb kokku seitseteist ärkveloleku tundi, on ikka paras pähkel. Lähtuvalt sellest olen teinud hommikusöögi kahe osaliseks. Söön hommikuti kodus kella seitsme paiku umbes 200-300kcal piires ja siis kooli jõudes, peale esimest loengut ehk kell 9.30 teen oma teise snäki, ka kuskil 200-250kcal piires. Lõunasöök on mul tavaliselt kas kooli kaasa pakitud või siis käin kodus lõunapausil ja see jääb kellaajaliselt kuskil ühe-kahe vahele. Olen üritanud teha lõunasöögi maksimum 500kcal, et saaks enne õhtusööki veel midagi näksata. Peale lõunat on mul siis ideaalis umbes 650kcal alles, mis on alati hirmuäratavalt vähe. Kuna loengute tõttu jäävad trennid tihti suhteliselt hilisesse õhtusse, kuskile sinna seitsme-kaheksa kanti, siis olen hetkel harjunud tegema endale õhtusöögi, mis jääb umbes 450kcal piirdesse, juba enne trenni. Muidu oleks lõunasöögist kuni trenni lõpuni meeletult suur paus ja nälga ma ei kannata üldse, ma lähen täitsa hulluks. Nimetatud 450kcal õhtusöök on tavaliselt mul umbes kella kuue paiku, seega päris magama minekuni ma ilma söögita hakkama ei saa ja selle jaoks jätangi õhtuks peale trenni veel kuskil 200kcal, et saaks kerge snäki enne magama minekut teha. Tavaliselt on selleks kas pro feel kohupiimakreem marjadega, valgubatoon, riisikoogid merevaiguga või kanasingi ja juustuga võiku. 

Pätt on sama näljane nagu mina
1600 kalorit ühel pildil ehk minu päevasöök
Hommikuks: Kanasingi ja merevaiguga topeltvõiku (196kcal; S:21; R:5; V:15)
Teine hommikusöök: Emma kohupiimakreem (201kcal; S:24; R:6; V:12)
Snäkkideks: õun, 3 riisikooki merevaigu ja singiga, valgubatoon (322kcal; S:36; R:9; V:28)
Lõunaks: Tatar kodujuustu, kurgi, tomati ja kanafilee toorvorstidega ja õun(359kcal; S:40; R:7; V:37)
Õhtuks: Suitsujuustu kana tomati ja ketšupiga (484kcal; S:19; R:14; V:71)

Kuidas hommikustes loengutes ellu jääda ehk minu hommikusöögid ja vahesnäkk
Varahommikul kodus: Pro feel kohupiim kodujuustu ja maitsestamata jogurtiga, peale vaarikad (213kcal; S:14; R:2; V:31)
Järelhommikusöök: Tuunikala salat kurgi, muna, paprika ja avokaadoga (330kcal; S:18; R:18; V:26)
Vahesnäkk igaksjuhuks kotis: Batoon (120kcal; S:12; R:3; V:15)
Õnneks on tänu sellisele kaloraažile kaal hakanud kenasti jälle langema, olen tagasi graafikus ning kuna mind ootab pühapäeval ees poolmaraton, mille läbi tahan lonkida, siis ohh happpy days, ma saan homme-ülehomme süüa 2000-2100kcal. Sellele lisaks saan pühapäeval peale jooksu ka veel midagi head endale lubada, et keha kiiremini jooksust taastuks. Eks näis, mis see mu kaalunumbriga teeb, kuid tühja paagiga rajale minna oleks ikka väga loll tegu. Arutasin kõik oma treeneriga läbi, esmaspäeval vaatame mis mu kaalunumber näitab ja siis otsustame kuidas edasi. Saan vähemalt korra mõtted dieedilt eemale ja loodetavasti jaksan siis raja läbi ka ikka ilusti joosta.

Kuidas dieedil ellu jääda starterpack

Esimese lavakogemuseni on jäänud kõigest 23 päeva! Ja juba 51 päeva pärast on kõik see möll möödas... Pikk-pikk ettevalmistus ja ma juba tunnen kuidas lõpusirge läheb nagu niuhti ja ongi kõik läbi. Reedel ootab mind ees järjekordne ülevaatus ja poseerimistund, et ikka ilusti laval hakkama ka saada. Ega kui sul on super vorm ja proportsioonid ning esineda ei oska, siis nullid sellega terve oma tulemuse ära. Laval peab ikka särama ja ma olen õpingutes alles alguses. Nii palju on veel lihvida, areneda ja juurde õppida. Pean kodus hakkama oma kingakestega ringi käima, et kontsadel käimine loomulikumalt tuleks ja igapäevaselt peaks hakkama kasvõi 5min peegliees korra kõiki poose läbi tegema. Meeletu töö ja vaev, ma panen kogu oma hinge sellesse ja luban, et annan endast 100%. 

Ärevus hakkab ikka sisse pugema küll, igaljuhul kõik, kes on huvitatud, broneerige enda kalendrites järgnevad kuupäevad:

1.okt Tallinna lahtised meistrivõistlused fitnessis; Arigato spordihoones (Naiste bodyfitness)
23.okt Riga Pearl; Riias (Juuniorite bodyfitness)
29.okt Eesti meistrivõistlused kulturismis ja fitnessis; Salme kuluurikeskuses (Juuniorite bodyfitness)

Annan lihtsalt kuupäevad ette teada, keda rohkem huvitab saavad minu käest rohkem infot uurida ja kohapeale kaasa elama tulla, aga piisab kui lihtsalt hoiate mulle pöialt nendel päevadel :)

Annaliisa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar