neljapäev, 22. september 2016

Natuke toidust, kaalu ja mõõdunumbritest ning muidugi BIKIINIDEST

Alustame siis kõige olulisemast. Teisipäeva hommikul sain lõpuks kätte oma kauaoodatud võistlusbikiinid! Oi kui rõõmus ma olen. Täpselt sellised nagu tahtsin, mul lihtsalt ei ole sõnu. No vaadake neid:
Minu võistluskomplekt
Nii ilusad, säravad,  läikivad ja üllatavalt mugavad, super värv ja lõige. Täiesti uskumatu. Aitäh Anna, et nii super töö oled teinud ja täpselt mu soovidele vastu tulnud (facebookist otsides "Anna Bikinis" leiate veel tema valmistatud bikiine). Ei suuda ära oodata, mil nendega juba lavale saan eputama minna ja ega tegelikult palju pole enam jäänud...


Mu moosinäost on juba näha minu rahulolu. Pooleteist nädala pärast saangi need samad bikiinid esimest korda lavale viia ja loodan neid vääriliselt teenida. Ettevalmistused on suures osas juba tehtud, soenguga aitab mind Sophia Stepanova, kes nii toredalt pakkus mulle abi ja lähipäevil teeme ka proovisoengu. Grimmiga abistab mind kogenud tiimikaaslane Raigo Kuusnõmm, kes aitab mul lava jaoks õige tooni peale saada. Kohapeale on lubanud veel nii paljud inimesed mulle appi tulla ja toetama ning kaasa elama ja ma ei suuda teid kõiki ära tänada. See on nii tore, kui inimesed uurivad kuidas mul läheb ja kiidavad takka. See aitab meeletult uut motivatsioonituhinat koguda ja olen nii palju uusi ja toredaid tutvusi saanud tänu sellele. Samuti on hea kuulda teiste kaasvõistlejate muljeid ja muresid, sest see teekond on ju nii sarnane ja nii tore on kuulda kellegi teise sõnu nagu tuleks need sinu enda suust. Saadan teile kõigile palju kallisid ja tahan, et teaksite kui palju see mulle tähendab :)

Igaljuhul esimeseks võistluseks on vaim juba valmis! Vaja on veel otsida keegi, kes meigi teeks, sellega olen hetkel hädasse jäänud ning Fitshopist tuleb ära osta ka grimm ning õli, millega enne lava mind kokku määritakse. Kuna treener ise sõidab tuleval nädalavahetusel võistlema, siis ongi järgmine nädal ainult üks ja viimane poseerimistund enne esimest võistlust. Kerge närv on sees juba, aga eks see käib asja juurde, lõpuks ometi hakkab kogu see ettevalmistus ja dieet ennast ära tasuma. Peale Tallinna meistrikaid on kolm nädalat aega veel lihvida ennast ja siis astun lavale juba Lätis ning nädal peale seda ongi Eesti meistrivõistlused ja appi siis ongi kõik läbi. Selle päevani on täpselt 38 päeva. Jep ma peast juba nii põrund, et pean arvet millal saan jälle hakata väljas söömas käima ja kõike head-paremat süütundeta endale lubada. Praegu pean aga tugev olema, sest eksimisruumi enam pole. Õnneks lubas treener, et esimese oktoobri õhtul, ehk õhtu peale võistlust, võin rahulikult kõik oma isud täis süüa ja vaimselt kosuda ühe õhtu, enne kui jälle hooga edasi. Ja juba kulutan ma oma ajurakke selle peale, et välja nuputada see õige koht kuhu tol õhtul välja sööma minna, et kõik isud ikka rahuldatud saaks :P

Hetkel aga üritan mitte kõigele heale-paremale mõelda ja keskendun toitudele, mida hetkel nautida saan. Eelmise nädala lõpus tegin korralikuma ettevalmistus, et nädalasees söögiga lihtsam oleks. Laupäeval valmistasin omale ühe mõnusa juustuse lillkapsa-püreesupi ja pühapäevaks keetsin suure poti kana-köögivilja suppi, mida päev läbi süüa sain. Käesolevaks nädalaks valmistasin Paljas Porgand retsepti baasil porgandi browniesid(lisasin kodujuustu ja muna panin vähem) ja tegin plaaditäie hakkliha-kapsaruute.
Enne

ja pärast 

Brownies in the making
Ja valmis nad saidki
Selline suur mehine viil andis kokku 179kcal, milles on ainult 4,9 grammi rasva, 10.9grammi süskareid ja koguni 23grammi valku
Ahju kapsaruudud, pildil olev viil annab 263kcal, millest 12,7grammi on rasv, 16,6grammi süskar ja 22grammi valk
Täna avastasin selverist veel paar head uudistoodet, millega oma cuti menüüd vaheldusrikkamaks muuta. Leidsin kalorivaesema moosi, nimelt fruktoosiga aprikoosimoosi, mille 100g annab kõigest 114 kcal ehk saan lõpuks südamerahuga kodujuustule seda peale valada. Olen enne proovinud erinevaid kalorivabu kastmeid, kuid nende spetsiifiline maitse häirib ning nüüd, kui enam värskeid marju ei ole, siis on super, et leidsin sellise toreda moosi endale. Kõige suuremas vaimustuses olen ma aga tofupallikestest, mida esimest korda elus proovisin. Kui päris aus olla siis ma polnud tofu ega ühegi tofu tootega enne kokku puutunud, kuid nähes poes nende toiteväärtust, siis otsustasin, et pean ära proovima.


Õigesti tegin! Selline tore toode ning terve see 200g pakike andis kokku 270kcal ja 19g valku ning maitses oivaliselt. Nagu kohupiimapallid, ainult soolased. Nüüd võiks keegi möelda sama tervislikult magusad pallikesed ka välja :P

Tofupallikesed ja selveri vinegrett
Kogu selle toidumöllu kõrvalt meenus mulle, et minu teekonna täiesti alguses kevadel sai kogu mu kere üle mõõdetud ja kaalutud ning tekkis kange tahtmine ennast praegu ka üle mõõta ja näha millised muutused toimunud on. Seega seadsin oma sammud vut-vut poodi mõõdulindi järele ja mõõtsimegi kohe õhtul teleka ees mind ära.

Pikkust peaks mul endiselt olema kuskil 167-168cm, oleneb, kes ja kuidas mõõdab.

Mõõdud enne & nüüd:

Biits(flexed): 28,5cm - 28cm
Naba: 70cm - 67cm
Säär: 36cm - 35cm
Reis: 57cm - 50cm
Puus: 94cm - 89cm
Rind: 83cm - 83cm


Kõige suurem muutus ongi vast jalad, piht ja puus. Ülejäänu on positiivne, et väga kokku kuivanud ei ole, sest lihasmassi ma liigselt kaotada ei taha. Natuke ta lihtsalt kaob tänu dieedile muidugi, aga õigesti dieeditades saab ka sellest hoiduda. Tegelikult tahan veel minna kehaanalüüsi ka kindlasti lähitulevikus tegema. Põnev vaadata ja praegu pole ju midagi häbeneda ka.

Kaalu oli tol hetkel 61,8kg. Enne võistluseelset dieeti sai paar nädalat absoluutselt kõike sisse mugitud ning see number 62,8kg peale viidud, mis oli mul ka ametlikuks cut-i alguskaaluks ning nüüdseks on sellest numbrist saanud 56,2-56,7kg vahel kõikuv arv.

Kaalugraafik näeb välja selline:

Selle nädala lõpuks peaks kaal olema 56kg. Nädala algul oli kaal juba 56,2kg, kuid siis tõusis jälle 56,7kg peale. Ega ma ise ka täpselt ei tea mis neid kaalukõikumisi täpselt põhjustab, tarbides iga päev samas koguses vett ja süües sama kaloraaži... Aga loodan, et varsti jälle see number kukub, sest olgem ausad, alla 1600kcal ma küll ei tahaks hästi minna.

Loodame siis, et lähipäevil kaal halastab mulle ja suudan nädala lõpuks 56kg peale saada, seniks aga olge vaprad ja üritan enne esimest võistlust veel ühe postituse teha ja vahetult teada anda kuidas läheb.

Annaliisa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar