teisipäev, 5. juuli 2016

And so it begins

Aeg on jõudnud nii kaugele, et eilsest algas minu tõsisem ettevalmistus sügisesteks võistlusteks. Kuueteist nädala pikkune teekond, et jõuda lavavormi. Külmkapist lendasid välja kõikvõimalikud maiustused ja kiirtoit, mida vahepeal sai nauditud, ning need asendusid kana, munade, kodujuustu, kohupiima ja aedviljadega.

Dieedile eelnev nädalavahetus nägi just nii välja

Pühapäeval sai aga võtta veel viimast ja nautida sõpradega mõnusat burgeri-grilli. Suured mahlased pihvid, koos isetehtud kastmete, ohtra juustu, peekoni ja sibulaga, parajalt krõmpsu mitmevilja kukli vahel -viisid lausa keele alla.

Ilm polnud küll kõige kenam, kuid see ei takistanud meid, kui tõelisi burgerigurmaane, võtma sellest viimast. 

Nädalavahetusel sai ka minu pisike venna juba nelja aastaseks! Tähistasime seda ohtrate kingituste, grill-liha ja muidugi koogiga. Kook oli mu empsi tehtud küpsisekook ning sellele oli peale kleebitud Ossu vaieldamatu lemmiku, Pikne McQueeni, pilt.


Tänu kõikidele nendele viimastele nautimistele ja vabaks laskmisele, suutsin vaatamata suurele hulgale liikumisele, võtta ligi kilo juurde. Algul viis see mind täiesti endast välja, kuid tean, et selline kaalutõus on ajutine ja kohe kui jälle korralikult söömist jälgima hakkad, kaob see justkui iseenesest. Juba eilsega võrreldes on pool sellest kadunud, kuigi olen alles ühe päeva oma dieedil olnud, niiet muretsemiseks põhjust ei ole.


Motivatsioon on laes ning siht on silmeees, mitte mingit rajalt kõrvale kaldumist ja isudele allaandmist mul plaanis ei ole. Kui ma midagi ette võtan, siis ikka täie hinge ja pühendumusega, pole mõtet poolikult midagi teha - kui juba, siis juba.

Varsti lisan siia rohkem pilte ja infot oma toidulaua ning foodprepi kohta, erinevaid cut-i retsepte ja muid muljeid. Hetkel sean aga sammud Orissaare jõusaali poole :)

Annaliisa.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar