kolmapäev, 29. juuni 2016

Minu pika ja põneva teekonna algus

Hei! Kuna pikalt on peas mõlkunud mõtted enda proovile panemisest fitnessi maailmas, siis kaks kuud tagasi sai lõpuks julgus kokku kogutud ja võtsin ühendust Ott Kiivikaga. Sain koheselt tagasisidet oma hetke vormi kohta ja positiivse üllatusena selgus, et kui korralikku tööd teha, siis oleksin juba sügisel valmis lavale astuma. Algul oli mõttes küll bikiini fitness, kuid kui tõsisemalt spordiga tegeleda, siis bodyfitness oli lõppkokkuvõttes igati parem variant ja selgus, et bikiini fitnessiga tegelemiseks oli mul juba tol hetkel lihasmass liiga suur. 


Siht sai silmeette võetud ja aprilli algusest alustasin trenne Kiivika koostatud kava järgides. Nüüd on aeg jõudnud nii kaugele, et alates järgmisest nädalast algab minu tõsisem ettevalmistus - nimelt algab minu võistluseelne dieet. Ettevalmistus kestab 16 nädalat ja selle eesmärgiks on keharasvaprotsendi langetamine ja n-ö peki põletamine. Samal ajal on oluline hoida lihasmassi ja toituda võimalikult puhtalt, saades piisavalt valku ja vitamiine. Eesmärgiks on võtta iga nädal pool kilo alla ja saavutada võistlusvorm oktoobri keskpaigaks. Startimis kaalunumbriks on umbes 62kg ja eeldatav võistlusvorm on kuskil 55kg ehk -7kg kuueteist nädalaga. Mainin veel igaksjuhuks, et see 55kg on reaalselt ainult võistlusvormi kaal ja sellel kaalul pean püsima vaid võistlushooajal. Tähtis on viia keharasvaprotsent niivõrd madalale, et kõik lihasjooned oleks selgelt väljajoonistunud. Eks see täpsem kaal ja kõik selgub jooksvalt, sest tegu on minu esimese võistlusettevalmistusega ja võib ainult aimata, mis on minu ideaalne võistluskaal.

Lisaks toitumisele on sama tähtis pidev jõutreening ja suurenenud kardio osakaal. Kardio suurenemine mulle probleeme ei tekita, kuna lisaks bodyfitnessile olen südameasjaks võtnud ka SEB sügisjooksul poolmaratoni läbimise, seega on niikuinii plaanis 3x nädalas joosta. 

Kõik, mis mind ees ootab on niivõrd uus ja põnev, et otsustasin seda teekonda teiega jagada. Jagan huvitavamaid seiku oma toitumisest ja treeningutest, oma emotsioonidest ja muredest, mis sellega kaasnevad ja kindlasti ka pildimaterjali. Kuna kõik see on minu jaoks nii uus ja veidi ka hirmutav, siis ei oska ma hetkel veel isegi täpselt öelda, mis ma kõike siia kirjutama hakkan. Kindlasti jagan asju, mis mind üllatavad, mis ma ise ootasin ja mis hoopis teistmoodi on. Algul on selleks siis arvatavasti lihtsalt kõik toitumise ja kaalulangetamisega seotu ning üldplaanis treeningutest, lõpupoole saan muljetada poseerimiskoolitustest, võistlusbikiinide valimisest ning lõpus oma esimesest lavakogemusest. Kindel võistlus, millest osa võtan toimub 29ndal oktoobril ning selleks on Eesti meistrivõistlused kulturismis ja fitnessis, kus astun lavale juunioride bodyfitnessi kategoorias. Täpsem info teiste võistluste kohta tuleb aja jooksul.

Ise olen igaljuhul hakkamist täis ja ootan huviga kõike, mis mind ees ootab.
Loodan, et ka teil on põnev lugeda ja mulle kaasa elada ;)

Annaliisa.






Ametlikult Team Kiivikas liige nüüd

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar